Software
acardo group AG

acardo Promotion Hub

acardo Promotion Hub


Heutige Herausforderung: Die Kommunikation mit dem Endkunden wird für Händler immer digitaler und damit komplexer (z.B. durch Kassenbon-Werbung, Websites, Apps, digitale Kundenkarten etc.). Jedes neue Medium erfordert unterschiedliche Grafikformate und generiert verschiedenste Nutzerdaten (z.B. Logins, Klicks, Ausdrucke, Einlösungen). Kundendaten werden wichtiger, da Nutzer mit personalisierten / relevanten Informationen angesprochen werden möchten.

Problem: Die benötigten Funktionen lassen sich kaum noch sinnvoll im WWS des Händlers abbilden!

Durch die verschiedenen Projekte mit Händlern hat acardo den „Promotion Hub“ entwickelt, der die verschiedenen Kunden Touchpoints einheitlich anbindet.


Today's challenge: Communication with the end customer is becoming increasingly digital and thus more complex for retailers (e.g. through receipt advertising, websites, apps, digital loyalty cards, etc.). Each new medium requires different graphic formats and generates a wide variety of user data (e.g. logins, clicks, printouts, redemptions). Customer data becomes more important as users want to be addressed with personalized / relevant information.

Problem: The required functions can hardly be mapped in a meaningful way in the merchant's MMS!

Through its various projects with retailers, acardo has developed the "Promotion Hub", which connects the various customer touchpoints in a uniform manner.

‍Gallery

More about

acardo Promotion Hub

For more information on
acardo Promotion Hub
you are welcome to contact us free of charge and without obligation at
Christoph
Thye
from
acardo group AG
record.
Christoph
Thye
CEO

Willkommen auf dem Profil von acardo group AG! Bei Fragen zu unseren Leistungen und Angeboten stehe ich gerne zur Verfügung.

Welcome to the profile of acardo group AG! If you have any questions about our services and offers, please do not hesitate to contact me.

1. Basic Information

Translate manually?
Generate automatic translation?


Heutige Herausforderung: Die Kommunikation mit dem Endkunden wird für Händler immer digitaler und damit komplexer (z.B. durch Kassenbon-Werbung, Websites, Apps, digitale Kundenkarten etc.). Jedes neue Medium erfordert unterschiedliche Grafikformate und generiert verschiedenste Nutzerdaten (z.B. Logins, Klicks, Ausdrucke, Einlösungen). Kundendaten werden wichtiger, da Nutzer mit personalisierten / relevanten Informationen angesprochen werden möchten.

Problem: Die benötigten Funktionen lassen sich kaum noch sinnvoll im WWS des Händlers abbilden!

Durch die verschiedenen Projekte mit Händlern hat acardo den „Promotion Hub“ entwickelt, der die verschiedenen Kunden Touchpoints einheitlich anbindet.

Translate manually?


Today's challenge: Communication with the end customer is becoming increasingly digital and thus more complex for retailers (e.g. through receipt advertising, websites, apps, digital loyalty cards, etc.). Each new medium requires different graphic formats and generates a wide variety of user data (e.g. logins, clicks, printouts, redemptions). Customer data becomes more important as users want to be addressed with personalized / relevant information.

Problem: The required functions can hardly be mapped in a meaningful way in the merchant's MMS!

Through its various projects with retailers, acardo has developed the "Promotion Hub", which connects the various customer touchpoints in a uniform manner.

Generate automatic translation?

2. Quick Facts

Select category(ies)
Select industry(ies)
Select language(s)

3. Media

The image is too large. Please upload an image with maximum 2400 x 2400 pixels and 3 MB. You can find the recommended dimensions on the ? symbol.
uploading
fileuploaded.jpg
Upload failed. Max size for files is 10 MB.

4. External Link

Update software
This is some text inside of a div block.
Successful! You will be redirected immediately...
Error: Your submission could not be processed due to our automatic spam detection. We sincerely apologize and would ask you to contact us via the chat at the bottom right so that we can correct this error.