Overview
Neben Lösungen für Kundenanalyse, – bindung und Multi-Channel Engagement unterstützen wir die kompletten Warenwirtschafts-, PoS- und Supply Chain-Abläufe und bieten ein umfassendes Portfolio für das Merchandising und Category Management an.
Mehr Informationen, zum Beispiel zur flexiblen filialspezifischen Sortiments-und Flächenplanung, finden Sie auf hier
Im GS1 Germany Knowledge Center stellt der Partner folgenden Use Case zur Verfügung:
Cloud-basiertes Category Management mit SymhonyEYC:
In der Shopper Experience veranschaulicht unsere Category Planning Suite, wie Sie durch virtuelle Planogramm-Optimierung die Kundenzufriedenheit verbessern können.
In addition to solutions for customer analysis, loyalty and multi-channel engagement, we support the entire merchandise management, PoS and supply chain processes and offer a comprehensive portfolio for merchandising and category management.
For more information, for example on flexible store-specific assortment and space planning, please visit here
In the GS1 Germany Knowledge Center, the partner provides the following use case:
Cloud-based Category Management with SymhonyEYC:
In the Shopper Experience, our Category Planning Suite illustrates how you can improve customer satisfaction through virtual planogram optimization.