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Category Management

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Mittels moderner Methoden liefern wir die besten Strategien, Ihre Produkte effektiv im Regal zu platzieren und nicht nur Ihr Markenwachstum sondern das Wachstum der ganzen Kategorie zu steigern.

Dabei nutzen wir marktrealistische Online-Regalszenarien in Kombination mit verschiedenen multivariaten Analysen, um das beste Regallayout für Sie zu ermitteln und Ergebnisse zu liefern, die direkt für die Händlerkommunikation genutzt werden können. Unsere innovativen Methoden, die dabei regelmäßig zum Einsatz kommen, sind:

  • Shopper Segmentierung
  • Portfolio Optimierung (TURF)
  • Virtueller Regaltest mit Eye-Tracking über Webcam
  • Decision Tree Analysen
  • Adjacencies Mapping (Ähnlichkeits-Mapping - für Produkt- oder Kategorieanordnung im Regal und die Kategorien im Store)
  • Shopper Laufwegeanalysen im Geschäft
  • Shop Alongs (begleitetes Einkaufen)

Using modern methods, we deliver the best strategies to effectively place your products on the shelf and increase not only your brand growth but the growth of the entire category.

We use market-realistic online shelf scenarios in combination with various multivariate analyses to determine the best shelf layout for you and deliver results that can be used directly for retailer communication.Theinnovative methods we regularly use are

  • Shopper segmentation
  • Portfolio optimization (TURF)
  • Virtual shelf test with eye-tracking via webcam
  • Decision tree analyses
  • Adjacencies mapping (similarity mapping - for product or category arrangement on the shelf and the categories in the store)
  • Shopper route analysis in the store
  • Store Alongs (accompanied shopping)
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1. Basic Information

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Mittels moderner Methoden liefern wir die besten Strategien, Ihre Produkte effektiv im Regal zu platzieren und nicht nur Ihr Markenwachstum sondern das Wachstum der ganzen Kategorie zu steigern.

Dabei nutzen wir marktrealistische Online-Regalszenarien in Kombination mit verschiedenen multivariaten Analysen, um das beste Regallayout für Sie zu ermitteln und Ergebnisse zu liefern, die direkt für die Händlerkommunikation genutzt werden können. Unsere innovativen Methoden, die dabei regelmäßig zum Einsatz kommen, sind:

  • Shopper Segmentierung
  • Portfolio Optimierung (TURF)
  • Virtueller Regaltest mit Eye-Tracking über Webcam
  • Decision Tree Analysen
  • Adjacencies Mapping (Ähnlichkeits-Mapping - für Produkt- oder Kategorieanordnung im Regal und die Kategorien im Store)
  • Shopper Laufwegeanalysen im Geschäft
  • Shop Alongs (begleitetes Einkaufen)
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Using modern methods, we deliver the best strategies to effectively place your products on the shelf and increase not only your brand growth but the growth of the entire category.

We use market-realistic online shelf scenarios in combination with various multivariate analyses to determine the best shelf layout for you and deliver results that can be used directly for retailer communication.Theinnovative methods we regularly use are

  • Shopper segmentation
  • Portfolio optimization (TURF)
  • Virtual shelf test with eye-tracking via webcam
  • Decision tree analyses
  • Adjacencies mapping (similarity mapping - for product or category arrangement on the shelf and the categories in the store)
  • Shopper route analysis in the store
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2. Quick Facts

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3. Media

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4. External Link

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